Biografie


In sfarsit am si eu blog...asta datorita lui Masacre(Radioonmusic)
caruia tin sa ii multumesc.
Sa fac o scurta prezentare despre mine:

Ma numesc Cristi,m`am nascut pe 8 Decembrie 1988 in Ploiesti.
Am inceput sa cant acum 3 ani,una din primele piesa(Amintiri) bucurandu-se de un mare succes in opinia mea,pentru un incepator.Piesa va fi refacuta si se va regasit pe primul meu material la care lucrez si sper sa il finalizez cat mai repede/

Sunt constient ca mai am multe de invatat de aceea vreau sa le multumesc celor care ma sustin si ma ajuta...si nu in ultimul rand celor care ma asculta si se regasesc in muzica mea.

Cu respect si mii de multumiri,Doze!

8 comentarii:

Romanu' spunea...

Coi io sunt aici fa si te sustin !

Ana spunea...

ete pe cine sustin eu:)) pe dozika zis tzookooo:X:X:X:*:*:...stf k n-ai blog de urmarit:-w k eram prima kre ma bagam:>:*:*:*:*:

Dj Mafiotu spunea...

Salut Doze .Sper Sa Vezi Acest Mesaj .Eu Ma Numesc Dj Mafiotu .Si As Vrea Mult Sa Te Cunosc .Te Rog Dami Si Mie Add La id de messenger mafiaparkoursnagov

Dj Mafiotu spunea...

Respect Mult Frate .Mult Noroc In Continuaree Si As Spera Mult Sa Vb .Mult norok in continuare .r3;)

Constantin spunea...

Respect...ma bucur ca mai sunt oameni care stiu sa faca muzica buna te felicit pentru vocea ta si iti doresc sa ajungi mare si foarte recunoscut

Mari[k]a spunea...

doZe adoR muZiKa ta..e foarTe taRe..rEspecT..

Lorry spunea...

foarte faine piesele tale :*

elena.micuta17 spunea...

ma gasesc mereu in melodiile tale..ma numesc ela..am shy eu o prob..stiu sa cant..dar nu stiu cum sa arat..ajuta-ma shy p mne:o3:D

Trimiteți un comentariu